Hangi Burç İnsanına Ne Hediye Alınmalı Sorunsalını Kökten Çözecek 12 Muhteşem Tavsiye

  • Bu yazıyı Facebook’ta

August 1, 2016

Siz de en yakın arkadaşınızın, kardeşinizin, daha da fenası sevgilinizin doğum gününde ve tüm özel günlerde karnına kramplar girenlerdenseniz, artık canınızı sıkmanıza gerek kalmayacak, kalıcı bir çözüm getirdik! Evet, artık rahatlayabilirsiniz.

Hediye almak kimilerine eğlenceli bir aktivite gibi gelse de çoğumuz aslında ne alacağını bilemeyenlerden, kafası kesik tavuk gibi mağazaların içinde çaresizce dolaşanlardanız.

Biz de bu bitmeyen çileye bir son vermek için insanları burçlarına göre kategorize etmeye karar verdik. Böylesi çok daha kolay, hem de yüzde yüz çalışıyor!

1. Canlarını sıkmayın şu Koçların lütfen


Hareketi ve heyecanı seven koç burcu kadınına hediye alırken en önemli kriteriniz canlı renklere sahip bir eşya olması. Donuk ve bayık renklerle içini bayıltmamalı, o kıpır kıpır kadının içindeki yaşam enerjisini tüketmeyecek bir hediye seçmelisiniz. Örneğin, “5 lira fazla olsun, kırmızı olsun” bir iç çamaşırı seçeneği olabilir…

Koç erkeği içinse en mantıklı hediye harekete geçebileceği bir şey olması süper olur. Kanı kaynayan heyecanlı koç erkeğinin enerjik sporlardan hoşlanma ihtimali çok yüksek. Güzel bir koşu ayakkabısı ya da çok sevdiği arabasına ses sistemi aksesuarları alıp güle oynaya yolculuk yapmasını sağlayabilirsiniz. Yok bunlar çok pahalı oldu kardeşim daha makul bi şey yok mu diyenlere de önerimiz yine güzel renkleri olan bir t-shirt seçmeleri.

2. “Önce karnımızı doyuralım sonrasına bakarız.” Boğa


Cinsiyetinin ne olduğunun önemi yok, o çok yiyip kilo almayan, içten içe haset yaptığımız insan grubu işte bunlar. Bir boğayı hayatta mutlu edecek en garanti şey güzel bir mekanda lezzetli bir yemektir. Damak zevki çok gelişmiş olan ve güzel yemekten büyük bir zevk alan boğaları lüks ve kaliteli bi restoranda yemeğe çıkarmak onları memnun etmenin en kesin yöntemi.

3. Size sessizce “Şaşırt beni çılgın” diyen İkizler insanları


Tekdüzelikten koşarak kaçan insanların burcu İkizlere alacağınız hediyeyi önceden çaktırmamanız büyük fark yaratır. Hediye vermeniz gereken özel gün yaklaştığında, ölü taklidi yaparak ortalarda fazla görünmeyin. Son dakika sürprizi yapma numarası bu burcun insanları için icat edildi. Hiç bilmediği bir müzik grubunun konserine bilet almak, yaşamayı ve yeni deneyimleri seven İkizlere alabileceğiniz en güzel şeylerden biri. İlgi alanlarına değil, ilgi alanına girebilecek şeylere oynayın. Kıps 😉

4. “Beni evimden koparma da ne yaparsan yap” burcu üyeleri Yengeçler


Minnoş bir duygu yumağı olan yengeçlerin hayatta en sevdikleri şey evleridir. İstisnası olmayan bir durum olduğu için bu konuda gayet netiz. Onu evine bağlayacak her türlü hediye mest olmasına yeter. İlgi alanına göre bu hediye değişebilir. Örneğin, sinema meraklısına dvd, yemek yapma meraklısına mutfak eşyası ve hemen hemen hepsine duygulanıp ağlarken sarılabileceği bir battaniye alabilirsiniz. O zaten her şekilde, onu hatırladığınızı gördüğü an bunu bir kenara yazacak ve artık size ömür boyu sevgi ve minnet duyacak.

5. Bir Aslana layık olabilecek hediye bulma arayışınızda şimdiden başarılar dileriz


Tamam yine yardımcı olmaya çalışacağız ama söz konusu Aslan olunca biraz zor olması doğal. Bi kere öyle ucuz hediyeler olmaması lazım. Gösterişli bir kolye veya saat, çiçekse orkide, giysiyse en iyi marka olanı falan olması gerekiyor. Sıradan bir insan yok karşınızda maalesef. O yüzden zaten alacağınız şey en iyisinden değilse hiç olmasın daha iyi. Veya onun havalı havalı salınabileceği lüks bir mekanda rezervasyon da olabilir. Zaten burcun adı bile nasıl yaklaşmanız gerektiğine dair ipuçları vermiyor mu?

6. Verdiğiniz hediyenin steril olduğundan emin olmanız gereken Başak


Başak insanına ne alırsanız alın önceliğiniz düzenli, tertipli ve steril bir hediye paketi yapmak olsun. Sonrasına bakacak olursak, başak insanı giyime kuşama önem verir bir de güzel kokulu bir parfüme hiçbir başak karşı koyamaz. Yani hediye konusunda çok uçlara gitmenize gerek yok aslında. Zaten gelenekçi başaklara çok şaşıracağı bir hediye almanız iyi olmaz, kullanışlı olmaları daha önemli. Siz başak erkeğine kravat, saat gibi klasik aksesuarlardan almaya devam edin. Kadınına da janti bir elbise iyi gidebilir.

7. İhtiyaçlarımdan vazgeçerim ama lükslerimden asla diyen kimdi, Terazi miydi?


Hediye almayı en çok seven burçlardan biri, çaktırmasa da Terazidir. Onlara hediye seçerken ucuza kaçmamanız lazım. Zarif ve kaliteli olan her şeyi sevebilirler. Güzellik ve bakım merakıyla aslan insanını sollayan Terazilere güzel kokulu bir çiçek de alabilirsiniz, yurt dışı seyahati de… Zenginliğinizin boyutuna kalmış tabii. Ne olursa olsun hediyenizin bir jesti veya fiziki bir güzelliği olsun.

8. İnsanı şehvetiyle kıskacına alan hain Akrep


Şimdi tabii hediye alacağınız kişi ananız, bacınız da olabilir ama akrep demek tutku, aşk demek, biz napalım? Erkek veya kadın hiç fark etmez, bir akrebe hediye alırken ona çok değer verdiğinizi ve hediyenin tamamen ona özel olduğunu hissettirmelisiniz. Ona hediye alırken iddialı ve karakterli renkler (kırmızı, siyah vb.) seçmeniz hoşuna gider. Bir başka ipucu, akrepler yatak odalarına düşkündürler, odasında vakit geçirmesini sağlayacak herhangi bir eşya olabilir. Hmm, gece lambası aklımıza gelen ilk örnek oldu.

9. “Sabit bir yerde uzun süre kalırsa ölecek” hastalığına yakalanmış Yay


Yay burcu insanını hayata bağlayan bir şey varsa o da hayatın ta kendisidir. Bu insanlara hediye alırken tam bir gezgin olduklarını göz önünde bulundurmalısınız. Öyle fazla lükste de gözleri yoktur hem. Konforlu bir çadır epey işlerini görebilir mesela. Yayların paralı olanları genelde motor sahibi olurlar. Motorları için bir hediye düşünebilirsiniz. Veya daha basite inelim. Yaylar için dünyadaki en önemli şeylerden biri sosyalleşmektir. Dolayısıyla, bu çılgınların en sevdikleri arkadaşlarını toplayıp habersiz parti yapmak en çok sevinecekleri sürprizdir.

10. Mümkünse 7 dilden az bilenler Oğlaklara hediye almasın


Yok tamam şakaydı, kaçmayın. Ama en azından Türkçe’yi düzgün kullanabiliyor olmanız, İlber Ortaylı ruhlu oğlaklara yaklaşırken önemli bir kriter. Konumuza dönersek, Oğlağın entelektüellik seviyesine uygun bir hediye seçmelisiniz. Size sıkıcı gelen 600 sayfalık bir tarih kitabı, bu insanlara mutluluktan gözyaşı döktürebilir. Yok ben daha anlamlı, duygusal bir hediye almak istiyorum derseniz, içinde beraber fotoğraflarınızın bulunduğu bir fotoğraf albümü, artık onu kesin ağlatacak! Ama tabii ötede gidip ağlayacak, karşınızda değil. Ayrıca kaliteli bir müzisyenin albümü, değerli bir kolye veya antika eşya da, maddi manevi kalbini kazanacağınız türden hediyeler.

11. Anti klişe timinin mucidi Kova


Hediye almanın en zor olduğu burca gelmiş bulunuyoruz sevgili listelist okurları. Kova insanına klasik bir hediye alsanız olmaz, özel ilgi alanlarına giren bir hediye alsanız yine olmaz çünkü onlara büyük ihtimalle yine sıradan gelecektir. Bu insanlara ters köşe yapmanız lazım. Sezgileri çok güçlü olduğundan hediyenizi alırken karda yürüyüp izinizi belli etmemeniz lazım. İlginç bulabileceği ama henüz keşfetmediği türden şeyler düşünebilirsiniz. Hiç gitmediği ama gitse bayılacağı bir yere götürmek olabilir mesela.

12. Fazla duygulandırıp perişan etmemeniz gereken Balık


Yeryüzünün mütevazı insan topluluğu balıklara ne alsanız onlar duygulanıp sevinecek zaten. O yüzden büyük sürprizlerden kaçının, çünkü fazla duygusal yüklenme balık insanı üzerinde kalıcı hasarlara yol açabilir. İnce düşünülmüş küçük bir hediye bu tatlış insanları mutlu edecektir. Duygusal balıklar sanatla da çokça ilgili olduklarından onlara hediye seçerken bu yönlerini ele alabilirsiniz. Güzel bir seramik eşya, sanatla ilgili bir kitap, özel yapım çikolatalar gibi küçük ve ince hediyeler bir balığı mutlu etmeye yeter.

  • Bu yazıyı Facebook’ta

Yorum Bırakın

E-mail adresiniz paylaşılmayacaktır.*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>